Karabük Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 Akademik Yılı sonunda ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşadı. Mezuniyet töreninde öğrencilerimiz diplomalarını alırken, akademik başarılarıyla öne çıkan öğrenciler de ödüllendirildi.
Törende açılış konuşmasını gerçekleştiren Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Kürşat Mustafa KARAOĞLAN, yüksekokulun kuruluş sürecinden bugüne kadar geçen dönemi değerlendirerek ilk mezunlarını vermenin mutluluğunu paylaştı. Öğrencileri başarılarından dolayı tebrik eden KARAOĞLAN, mezunların meslek hayatlarında da aynı azim ve başarıyı sürdüreceklerine inandığını ifade etti.
Konuşmanın ardından 2025-2026 Akademik Yılında üstün başarı göstererek ilk üç dereceye giren öğrencilerimize başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edildi.
Meslek Yüksekokulu üçüncüsü olan Ön-Yüz Yazılım Geliştirme Programı öğrencisi Berkay Efe Özben’e başarı belgesi ve hediyesi, Veri Tabanı, Ağ Tasarımı ve Yönetimi Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Mesut Özdağ tarafından takdim edildi.
Meslek Yüksekokulu ikincisi olan Yapay Zekâ Operatörlüğü Programı öğrencisi Ömer Çınar Yaman’a başarı belgesi ve hediyesi, Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Enes Yiğit tarafından verildi.
Meslek Yüksekokulu birincisi olan Ön-Yüz Yazılım Geliştirme Programı öğrencisi Ayberk Okuyucu’ya ise diploması, başarı belgesi ve Türk bayrağı, Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Kürşat Mustafa KARAOĞLAN tarafından takdim edildi.
Dereceye giren öğrencilerimizi tebrik ediyor, meslek hayatlarında ve bundan sonraki akademik çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz.
Tören, yüksekokul birincisi Ayberk Okuyucu’nun mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmanın ardından kep atma seremonisi ile sona erdi. Öğrencilerimiz, aileleri ve akademik personelimizin katılımıyla gerçekleşen törende duygu dolu anlar yaşandı.